اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

کدوم رپر بهتره ؟؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عکس های 2014 پیشرو حصین و آدرس pishroo.lox.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.موفق باشید






دیگر موارد


Alternative content


كد ماوس

شاه تکست های پیشرو
جنگـــــ « پیشـرو » واسه بالاهای باراباسه // نمیخواد فقط بالا باشه بالا باشه سمتت حاصل پاداشای داداشاته // اونی که میخواد بالا باشه با ما باش
تعداد بازدید از این مطلب: 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : امیر حصین
تاریخ : یک شنبه 15 تير 1393
نظرات
بیوگرافی پیشرو

محمدرضا ناصری آزاد ملقب به پیشرو (متولد بهمن ۱۳۶۴ در تهران) خواننده، آهنگساز، تهیه‌کننده و ترانه سرای رپ فارسی است. وی پیشتر زیر اسم 3PAC فعالیت می‌کرد. او در آلبوم «جنگل آسفالت» با سروش لشگری همکاری داشته‌است.
از خوانندگان محبوب او می‌توان به امینم، توپاک و فریدون فروغی اشاره کرد.

زندگی شخصی

او در ۲سالگی پدر واقعی خودرا از دست داد و مادرش مجبور شد برای بار دوم ازدواج کند. حاصل این ازدواج علی برادر ناتنی رضا بود. پدر ناتنی رضا در سال۷۶ بعلت سرطان خون فوت می‌کند و مادرش به همراه فرزندان خود مجبور به نقل مکان به محلهٔ نظام آباد می‌کند. با افزایش فشار اقتصادی بر خانواده رضا ناچار به ترک تحصیل و ورود به بازار کار می‌شود. او دو برادر دیگر به نام‌های علی و امید دارد که هردو ناتنی هستند. رضا در سال ۸۵ با فرزانه پورمحمدی ازدواج کرد و اشخاصی چون هیچکس، بهرام، بیداد، ساتراپ، اوج و تیغه در جشن ازدواج او حضور داشتند. البته بعدا رضا پیشرو از همسرش فرزانه جدا شد و با فیدل ترکی تبار ازدواج کرد این آشنایی در کنسرت ترکیه بوده است.

حرفه موسیقی

او در سال۷۸ فعالیت خود را بطور غیر حرفه‌ای شروع می‌کند و بعد از اینکه با هژیر و شایان نتواست همکاری کند با حصین همکاری می‌کند و اولین کار‌های خود را با کیفیت پایین و خانگی ضبط می‌کند در سال۸۲ اولین آلبوم خود را با نام وقت کثیف بیرون می‌دهد. او در سال ۸۴ با اعضای ۰۲۱ آشنا می‌شود و لقب خود را از 3pac به پیشرو تغییر می‌دهد. یکسال بعد با همکاری هیچکس، امیر تتلو و بابک تیغه آلبوم واقعیت تلخ را بیرون می‌دهد که باعث معروفیتش دربین هم سبک‌های خود می‌شود.

در آبان سال ۸۵ به فکر کار بر روی آلبوم جدیدش افتاد و پس از یک سال یعنی در سال ۸۶ آلبوم جدیدش با نام جهنم ساکت و با همکاری هیچکس و تتلو منتشر شد که از موفقیت بالایی نیز برخوردار شد و با موضوع بیوگرافی خودش بود.

در سال ۱۳۸۹ آلبوم آغاز اینجاست در حال و هوای فلسفی و عرفانی از پیشرو منتشر شد که کم از موفقیت آلبوم پیشین نداشت وی در سال ۱۳۹۱ جدیدترین آلبوم خود را به نام دوران طلایی را منتشر نمود که با استقبال روبرو شد که در آلبوم وی سوگند، ،حسین تهی، امیر تتلو و همچنین سهند کوآزی حضور داشتند.

همکاری‌ها

پیشرو در طول فعالیت هنری خود، با خوانندگان گوناگونی چون هیچکس، بهرام، امیر تتلو، ، سوگند، حصین،عرفان، حسین تهی و منوچهر والی زاده.[۱] همکاری داشته‌است.[۲] همچنین یاس از وی به عنوان یکی از بزرگترین خوانندگان رپ داخل ایران نام برده و همکاری با پیشرو را به عنوان یکی از اهداف آینده کاری خود یاد کرد.[۳]

اختلافات

اختلاف او با زدبازی با تماس تلفنی پیشرو و ویلسون آغاز می‌شود که در روز‌های اول انتشار جنجال زیادی را برانداخت. بعد‌ها هیدن در فیسبوک خود ادعا کرد آن روز سامان بعلت سوگواری یکی از عزیزانش وضعیت روحی مناسبی نداشت و از کل کل با پیشرو خودداری کرد. در سال ۸۵ رضا آهنگی با نام اثر منفی با همراهی شاهین فلاکت و... منتشر کرد و در آن گروه زدبازی را دیس کرد. همچنین پس از انتشار دیس بک "چرا بدی" از زدبازی، پیشرو آهنگی به نام "چاقال نامه" با همکاری شایان آسفالت منتشر کرد. او همچنین با انتشار ویدئویی در فیسبوک اعلام می‌کند که این موضوع هیچ ربطی به سروش هیچکس ندارد و مخاطبش تنها زدبازی است.چندی بعد این آهنگ با دیس "دروغ تعطیل" از سهراب ام جی از اعضای گروه زدبازی پاسخ داده شد.سپس رضا پیشرو با گروه نابغه ها و ساتراپ و قدر و شغال آهنگی به نام "بازگشت" گروه زدبازی را دیس کردند که با جواب مهراد هیدن و سهراب Mj با آهنگی به نام "لیلی لیلی حوضک" ادامه یافته است.

وی همچنین با رپر معروف هیچکس نیز اختلافاتی پیدا کرد که منجر به دیس ترک لوبیای سحر آمیز(۹۱) [۱] شد. همچنین او با بهرام خواننده معروف رپ فارس درگیری هایی نیز دارد و در آهنگ مغز رپ (92) او را دیس کرده است.[۲]

ویدیو کلیپ‌ها

از وی چندین ویدیو کلیپ غیر رسمی به صورت تک و با همکاری خوانندگان دیگر پخش شده‌است.[۴] اولین نماهنگ رسمی وی به نام «قبرستون هیپ‌هاپ» با کارگردانی کسری شجاعی در آبان ۱۳۹۱ منتشر شد.[۵] چندین تن از خوانندگان مطرح رپ نیز در این ویدئو حضور داشتند. پس از آن ویدیو «ای کاش» در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ منتشر شد.[۶] و در اردیبهشت ۱۳۹۲ ویدئو کلیپ میلیاردر را منتشر کرد. وی نیز همچنین در ۱۸ دی ۱۳۹۲ ویدئویی فوق العاده زیبا به نام کلافگی منتشر کرد.[۷]

در فروردین ۱۳۹۳ ویدئو کلیپ دیوونه را منتشر کرد

تعداد بازدید از این مطلب: 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : امیر حصین
تاریخ : شنبه 14 تير 1393
نظرات
بیوگرافی حصین

حسین رحمتی (متولد مشهد، ۱۳۶۶) با نام هنری حصین یا حسین ابلیس خواننده رپ پارسی است. حصین کار خود را با گروه ۰۵۱ آغاز کرد.[۱]& حصین رپ را به صورت زیرزمینی و با کیفیت پایین آغاز کرد.هیچکس رپ را با انگیزه و کیفیت بیشتری آغاز کرد و خود را پدر نامید که این موضوع باعث شد تا حصین جنجالی ترین دیس ترک رپ فارس {دیس 021} را رکورد کند در بین آهنگهای او می‌توان از سنگین (همراه صادق۱۸ تیر، تو مستی (همراه سروش هیچکسکلمه عبور (همراه رضا پیشرو)، شبا، رد پا، تنهایی، لزجا و جوبیا، چالیم ۲ و خلیج فارس نام برد.

حصین در سن ۱۷ سالگی رپ کنی رو اغاز کرد به عبارتی سال۱۳۸۳ استارت کار حصین با گروه ۰۵۱ و آهنگ تو زنده میمونی زده شد. اعضای اولیه گروه ۰۵۱ حسین ابلیس، کنبین، رضا، مستر کیلر و مبهم بودند .که بعدها کسان دیگری مثل حسین تهی نیز به گروه پیوستند. بدلیل اینکه اکثر اعضای گروه اهل مشهد بودند. نام ۰۵۱ را که از ابتدای کد شهر مشهد گرفته شده بود برای گروه انتخاب کردند.

دومین آهنگ این گروه کل کل نکن بود که نخستین دیس رپ پارسی بود که بعد از این آهنگ، آهنگهای سبک کل کل و دیس از سوی دیگر رپکن ها بیشتر منتشر شد. بعد از این کارها نوبت به آهنگ سیاسی ۱۸ تیر رسید که یکی از پر سر و صداترین کارهای سیاسی تا به امروز بوده است. حصین در گروه ۰۵۱ آهنگهای نسبتاً زیادی را بیرون داد. آهنگهای این گروه در ابتدا روی سایت مخصوص گروه قرار می‌گرفت، البته بعضی از سایتهای آن دوره هم کارهای ۰۵۱ را پخش می‌کردند. گروه ۰۵۱ حدود ۴ سال پا بر جا ماند و به یکباره به شکل عجیبی فروپاشید.

مهاجرت به ارمنستان و آشنایی با صادق و تشکیل کاغذ رکوردز

بعد از منحل شدن ۰۵۱ به مدت سه سال هیچ آهنگی از حصین منتشر نشد. تا اینکه او برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفت و در آنجا با شخصی به نام صادق آشنا شد. صادق قبل از این آشنایی به رپ علاقه داشت و حتی شعر هم می‌نوشت ولی بعد از آشنایی با حصین دوران حرفه‌ای خودش را آغاز کرد. اولین آهنگ رسمی حصین و صادق به نام "جفت کفش" در دی ماه ۱۳۸۹ منتشر شد. این آهنگ یکی از آهنگ‌های «آلبوم صبح بخیر ایران» بود که با لیبل کاغذ رکوردز منتشر شد. صادق با همکاری حصین آلبوم «صبح بخیر ایران» که نخستین آلبوم او نیز بود را پخش کرد. آهنگ «سنگین» از این آلبوم توانست به موفقیت و محبوبیت زیادی بین مخاطبین رپ پارسی برسد. همچنین این دو در سال ۹۰ آلبوم کوتاه «شبا، رد پا، تنهایی» را با همکاری هم منتشر کردند.

جدایی صادق از کاغذ

صادق علت این جدایی را تفاوت شیوه ی فکری خود با حصین دانست و همچنین ابراز کرد که محبوبیت خود را مدیون حصین است

دستگیری در ارمنستان

در فوریه ۲۰۱۳ او و صادق به دلیل حمل مواد مخدری چون حشیش و ماری جوانا در ارمنستان دستگیر شدند.

تعداد بازدید از این مطلب: 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : امیر حصین
تاریخ : شنبه 14 تير 1393
نظرات
حکس های حصین

بیوگرافی حسین ابلیس

حصین خواننده رپ پارسppc17h789fd94syx5iav.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 1039
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : امیر حصین
تاریخ : شنبه 14 تير 1393
نظرات
عکس های پیشرو

69843045907028994599.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 128
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : امیر حصین
تاریخ : شنبه 14 تير 1393
نظرات
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد اگه نظر بدید ممنون میشیم فدایی دارید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید